Четвер
25.02.2021
05:38
Категорії розділу
Мої статті [2]
Вхід на сайт
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Андріївська спеціалізована різнопрофільна школа І-ІІІ ст.
Головна » Статті » Мої статті

Використання пошуково-дослідницьких методів навчання з метою розвитку пізнавальної активності школярів

Дуже важливо, щоб мислення учнів ґрунтувалось на дослідженні, пошуках.

В.О. Сухомлинський                  

                                                            

Одним із стратегічних завдань реформування змісту мовно-літературної освіти є вироблення на основі Державних стандартів системи мовних і мовленнєвих умінь і навичок, досвіду творчої діяльності та емоційно-ціннісного ставлення до світу, переорієнтація процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його компетентностей. Тому зміст навчання і технології його засвоєння слід будувати на прогресивних підходах до навчально-виховного процесу: особистісно зорієнтованому, функціонально-комунікативному, соціокультурному та компетентнісному. Адже випускник школи повинен володіти певними якостями, зокрема:

самостійно набувати необхідні знання, вміло застосовувати їх на практиці для виконання поставлених завдань;

критично мислити, вміти бачити труднощі і шукати шляхи їх подолання;

грамотно опрацьовувати інформацію;

самостійно та при підтримці працювати над розвитком власного інтелекту.

Сформувати такі якості можливо через особистісно зорієнтовані технології. Орієнтація на особистість потребує запровадження методів, які спонукають учнів до активної  усвідомленої діяльності, творчого пошуку, викликають зацікавленість і обов’язково дають результат. З огляду на це актуальною стає проблема «Використання пошуково-дослідницького методу навчання на уроках української мови і літератури з метою активізації пізнавальної активності школярів».....

 

 

завантажити роботу /work/uchitel_roku.docx

Категорія: Мої статті | Додав: moder (26.01.2015) | Автор: Хайло Тетяна Яківна
Переглядів: 443 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar